Departamente

Departamentul Proiecte

Departamentul de Proiecte al asociației este veriga care se ocupă, după cum îi spune și numele, de gândirea, scrierea, implementarea și evaluarea proiectelor asociației. Nu te pripi! Asta nu înseamnă că doar persoanele din cadrul acestui departament au ocazia să vină cu idei de proiecte, să coordoneze sau să participe în echipe de proiect. Însă aici se verifică și se observă dacă în cadrul fiecărui proiect se respectă etapele standard: identificarea nevoii, alegerea coordonatorului de proiect, selecția echipei de proiect, scrierea proiectului, etapizarea proiectului, redactarea necesarului din partea celorlalte departamente, implementarea proiectului și în fine, evaluarea proiectului.

Ca membru al departamentului de proiecte, o persoană are oportunitatea de a lucra în echipă, de a-și dezvolta calitățile de coordonator, de a învăța să scrie un proiect, de a redacta aplicații pentru alocarea de fonduri structurale, de a-și provoca imaginația, de a cunoaște tipologii de proiecte specifice asociației (dezbateri de tip MUN-Model United Nations, Simulări de reuniuni internaționale, Workshopuri, Conferințe academice, Campanii de informare etc.) de a cunoaște sistemul administrativ din orașul Cluj-Napoca și de a face față multor altor provocări. Tot aici, voluntarii învață despre Managementul Proiectelor, Managementul Riscului, Leadership dar și Team Work.

Profilul voluntarului: persoană responsabilă, implicată, creativă, cu abilități de scriere proiectelor şi/sau cu abilități în managementul de proiect/ în organizare, cu bun management al timpului, cu experienţă de muncă în echipă.

Departamentul Marketing

Departamentul de Marketing are ca scop principal crearea unor punți de livrare între imaginea și valorile asociației și publicul larg sau posibilii investitori. Una dintre activitățile principale este fundraising-ul, găsirea sponsorilor și partenerilor, fie pe termen lung, fie pe durata unui singur proiect. Desigur, acestea implică întreținerea unor relații amiabile și longevive cu fiecare investitor în parte.
Marketing-ul este responsabil pentru modul în care mesajul ajunge la publicul țintă. Astfel, fiind un ONG ce promovează valorile ONU, abordarea noastră are drept scop final influențarea comportamentelor astfel încât să fie benefice comunității și să se îndrepte spre o stare de bine generală.
Profilul voluntarului: Implicat și organizat, voluntarul de pe departamentul de Marketing are un bun management al timpului, este carismatic și sociabil. Capabil să reacționeze adecvat în orice situație, acesta caută să își atingă obiectivele făcând apel la spontaneitate, dar mai ales la calitățile sale excelente în comunicare și persuasiune.

Departamentul PR

Departamentul PR are o identitate complexă, care presupune construirea, susținerea și promovarea imaginii Asociației Tineretul ONU din România, fundamentarea identității vizuale și stabilirea de noi parteneriate cu alte ONG-uri, aici fiind incluse și cele din categoria MUN-urilor. Activitatea acestui departament presupune scrierea și emiterea comunicatelor de presă, menținerea relațiilor cu presa, actualizarea website-lui și administrarea paginilor dedicate categoriei Social Media, consolidarea mesajului vizual transmis de Asociație și reconceperea pachetului de imagine al Asociației pentru fiecare proiect desfășurat. Activitatea mai include încheierea de parteneriate de promovare cu ONG-uri, precum și de parteneriate media.

Profilul voluntarului: o persoană implicată, familiarizată cu mediul online, sociabilă și creativă, cu spirit de inovație, dornică să stabilească relații de colaborare și comunicare cu alte persoane. Este recomandat ca voluntarul să cunoască anumite programe care presupun editarea foto-video, prin care identitatea vizuală pe care o propune să fie construită.

Departamentul Resurse Umane

Echipa de resurse umane are ca principale obiective recrutarea si selectia voluntarilor, motivarea membrilor asociatiei prin organizarea diverselor evenimente. De asemenea, printre indatorarile departamentului se numara organizarea team building-ului si a activitatilor de socializare, monitorizarea nevoilor membrilor precum si asigurarea unui feedback permanent pentru o eficientizare a activitatilor.

Profilul voluntarului-persoană sociabilă, implicată, responsabilă, cu abilitatea de a comunica deschis și empatic cu alte persoane, de a-și păstra calmul și asertivitatea în cazul unor conflicte, de a analiza obiectiv situațiile și persoanele din jur.

Mai multe informații despre noi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>